W dniu 04 kwietnia 2019 roku na BIP Urzędu Gminy Zamość zostało zamieszczone ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze w wydziale planowania przestrzennego i ochrony środowiska.
3. Wymagania związane ze stanowiskiem:
Do konkursu może przystąpić osoba, która spełnia następujące kryteria:
Wymagania niezbędne:
1) obywatelstwo polskie lub spełnienie wymagań określonych w art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (t.j.: Dz. U. z 2018 r. poz. 1260 z późn. zm.)
2) wykształcenie średnie geodezyjne w lub wyższe administracyjne, geodezyjne, prawnicze. W przypadku wykształcenia na kierunku administracja lub prawo, dodatkowo średnie geodezyjne
3) trzyletni staż pracy w administracji samorządowej,
4) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
5) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo umyślne, ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
6) nieposzlakowana opinia,
7) wymagana wiedza z zakresu:
a)znajomości zasad funkcjonowania samorządu terytorialnego, przepisów prawa z nim związanych oraz przepisów prawa związanych z czynnościami wykonywanymi na stanowisku pracy, w szczególności:
– ustawy o samorządzie gminnym,
– ustawy o pracownikach samorządowych,
– ustawy o gospodarce nieruchomościami
– ustawy kodeks postępowania administracyjnego
– ustawy prawo geodezyjne i kartograficzne,
– ustawy o kształtowaniu ustroju rolnego
– ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,
– ustawy o dostępie do informacji publicznej,
b) umiejętności czytania map i orientacji w terenie.
c) umiejętność czytania i interpretowania zapisów zawartych w rejestrze ewidencji gruntów.
Wymagania dodatkowe:
1) umiejętność korzystania z przepisów prawa,
2) umiejętność obsługi komputera w zakresie MS Office, Word, Exel, korzystania z informacji dostępnych na stron internetowych prowadzonych przez gminę Zamość i powiat Zamojski związanych z zakresem obowiązków wykonywanych na stanowisku pracy,
3) wysoka odporność na stres i działanie pod presją czasu, wysoka kultura osobista, sumienność, kreatywność, umiejętność rozwiązywania problemów i podejmowania decyzji, umiejętność pracy w zespole, rzeczowość, komunikatywność,
4. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku obejmuje w szczególności:
1) prowadzenie spraw związanych ze podziałami nieruchomości położonych na terenie Gminy Zamość, zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy o gospodarce nieruchomościami i kodeksu cywilnego,
2) prowadzenie ewidencji numeracji porządkowej,
3) podejmowanie czynności i sporządzanie dokumentacji w sprawach nabycia nieruchomości służących powiększeniu lokalnych dróg gminnych.
4) sporządzanie protokołów, uzgodnień lub rokowań nabycia nieruchomości na powiększenie lokalnych dróg gminnych,
5) ustalanie numerów porządkowych dla nieruchomości,
6) występowanie z wnioskiem o założenie i wprowadzanie zmian w księgach wieczystych prowadzonych dla nieruchomości gminnych,
7) występowanie z wnioskami o wywłaszczenie nieruchomości przeznaczonych w planie zagospodarowania przestrzennego na cele publiczne;
8) realizacja zapisów ustawy z dnia 4 marca 2010 r o infrastrukturze informacji przestrzennej, w odniesieniu do zakresu spraw realizowanych na stanowisku pracy;
9) pełnienie zastępstwa, w przypadku nieobecności pracownika ds. gospodarki nieruchomościami;
10) Inne prace zlecone przez przełożonego.
5. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku.
1) zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy – 8 godzin na dobę (40 godzin tygodniowo)
2) praca w siedzibie urzędu gminy,
3) praca w terenie
3) praca przy komputerze,
4) wyjazdy służbowe.
6. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Zamość, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi mniej niż 6%
7. Wymagane dokumenty i oświadczenia:
1) życiorys (CV) z uwzględnieniem dokładnego przebiegu nauki i stażu pracy,
2) list motywacyjny,
3) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i staż pracy
4) kwestionariusz osobowy,
5) inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
6) oświadczenie o braku prawomocnego skazania wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego i umyślne przestępstwo skarbowe,
7 ) oświadczenie, że kandydat posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
8) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
9) klauzula informacyjna dla kandydata,
10) kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku, gdy wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszeniu o naborze jest niższy niż 6 %.
7. Miejsce i termin złożenia dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym osobiście w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Gminy Zamość pok. 1 lub drogą pocztową na adres: Urząd Gminy Zamość ul. Peowiaków 92, 22-400 Zamość
– z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko pracownika ds. podziału nieruchomości w wydziale Planowania Przestrzennego i Ochrony Środowiska ” w terminie do dnia 18 kwietnia 2019 r. do godz. 15.30 (decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu).
8. Inne informacje:
– Aplikacje, które nie spełniają wymogów formalnych, niekompletne oraz przesłane po terminie nie będą rozpatrywane.
– Osoby, które spełnią wymagania formalne określone w ogłoszeniu i zakwalifikują się do dalszego postępowania, będą informowane telefonicznie bądź pisemnie o rodzaju techniki naboru, która zostanie zastosowana oraz o terminie i miejscu przeprowadzenia dalszego etapu naboru.
– Osoby, których oferty zostaną odrzucone nie będą powiadamiane.
– Informacje związane z procedurą naboru udzielane będą w dniach i godzinach pracy Urzędu pod numerem (84) 639-29-59 w. 51
źródło: ugzamosc.bip.lubelskie.p