Jest praca w Urzędzie Gminy Zamość – ogłoszenie

Wójt Gminy Zamość ogłosił w Biuletynie Informacji Publicznej nabór na stanowisko urzędnicze w  Urzędzie Gminy Zamość. Jest to stanowisko urzędnicze w Referacie Społeczno-Administracyjnym.

Ogłoszenie o pracę umieszczone w BIP:

WÓJT GMINY ZAMOŚĆ
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
w Referacie Społeczno-Administracyjnym
Urzędu Gminy Zamość

1. Nazwa i adres jednostki
Urząd Gminy Zamość,
ul. Peowiaków 92
22-400 Zamość

2. Określenie stanowiska pracy
pracownik ds. obsługi sołectw i promocji gminy

3. Wymagania związane ze stanowiskiem:
Do konkursu może przystąpić osoba, która spełnia następujące kryteria:
Wymagania niezbędne:
1) obywatelstwo polskie lub spełnienie wymagań określonych w art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (t.j.: Dz. U. z 2016r. poz.902 z poźn. zm.)
2) wykształcenie wyższe,
3) co najmniej roczny staż pracy w administracji samorządowej,
4) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
5) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo umyślne, ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
6) nieposzlakowana opinia,
7) wymagana wiedza z zakresu:
znajomości zasad funkcjonowania samorządu terytorialnego, przepisów prawa z nim związanych oraz przepisów związanych z czynnościami wykonywanymi na stanowisku pracy a w szczególności:
– ustawy o samorządzie gminnym,
– ustawy o pracownikach samorządowych,
– ustawy o funduszu sołeckim,
– ustawy kodeks postępowania administracyjnego,
– ustawy o dostępie do informacji publicznej,

Wymagania dodatkowe:
1) umiejętność korzystania z przepisów prawa,
2) umiejętność obsługi komputera w zakresie MS Office, Word, Exel, korzystania z informacji dostępnych na stronach internetowych prowadzonych przez Gminę Zamość i Powiat Zamojski związanych z zakresem obowiązków wykonywanych na stanowisku pracy,
3) wysoka odporność na stres i działanie pod presją czasu, wysoka kultura osobista, sumienność, kreatywność, umiejętność rozwiązywania problemów i podejmowania decyzji, umiejętność pracy w zespole, rzeczowość, komunikatywność,

4. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku obejmuje w szczególności:
1) obsługa organizacyjno-techniczna wyborów sołtysów i rad sołeckich,
2) prowadzenie spraw z zakresu funduszu sołeckiego (przyjmowanie wniosków, sprawdzanie ich poprawności i zgodności z przepisami),
3) prowadzenie spraw związanych z przynależnością Gminy do stowarzyszeń i związków międzygminnych
4) prowadzenie e-gazety,
5) współpraca z mediami,
6) dbanie o pozytywny wizerunek gminy,
7) udzielanie odpowiedzi na krytykę prasową
5. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
1) zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy – 8 godzin na dobę (40 godzin tygodniowo)
2) w przypadku obowiązku odbycia służby przygotowawczej pierwsza umowa o pracę na czas określony do 6 miesięcy,
3) dopuszcza się możliwość zawarcia pierwszej umowy na okres próbny,
4) praca w siedzibie urzędu gminy,
5) praca przy komputerze,
6) wyjazdy służbowe.

6. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Zamość, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi mniej niż 6%

7. Wymagane dokumenty i oświadczenia:
1) życiorys (CV) z uwzględnieniem dokładnego przebiegu nauki i stażu pracy,
2) list motywacyjny,
3) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i staż pracy,
4) kwestionariusz osobowy,
5) inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
6) oświadczenie o braku prawomocnego skazania wyrokiem sądu za umyślne
przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego i umyślne przestępstwo skarbowe,
7) oświadczenie, że kandydat posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
8) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
9) kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku, gdy wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszeniu o naborze jest niższy niż 6 %.

8. Miejsce i termin złożenia dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym osobiście w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Gminy Zamość pok. 1 lub drogą pocztową na adres: Urząd Gminy Zamość ul. Peowiaków 92, 22-400 Zamość
– z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko pracownika ds. obsługi sołectw i promocji gminy” w terminie do dnia 29 listopada 2017 r. do godz. 15.30 (decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu).
9. Inne informacje:
– Aplikacje, które nie spełniają wymogów formalnych, niekompletne oraz przesłane po terminie nie będą rozpatrywane.
– Osoby, które spełnią wymagania formalne określone w ogłoszeniu i zakwalifikują się do dalszego postępowania, będą informowane telefonicznie bądź pisemnie o rodzaju techniki naboru, która zostanie zastosowana oraz o terminie i miejscu przeprowadzenia dalszego etapu naboru.
– Osoby, których oferty zostaną odrzucone nie będą powiadamiane.
– Informacje związane z procedurą naboru udzielane będą w dniach i godzinach pracy Urzędu pod numerem (84) 639-29-59 w. 34
– Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej http://ugzamosc.bip.lubelskie.pl/ oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Zamość.

Źródło: ugzamosc.bip.lubelskie.pl

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Top