Badanie satysfakcji klienta w Lubelskim Urzędzie Wojewódzkim w Lublinie

Szanowni Państwo,
serdecznie zapraszamy do wzięcia udziału w badaniu satysfakcji klienta Lubelskiego Urzędu Wojewódzkiego w Lublinie i wyrażenia swojej opinii dotyczącej pracy naszego Urzędu.

Ankieta ma na celu zapoznanie się z Państwa poglądami na temat jakości pracy naszego Urzędu.

Wszystkie Państwa opinie i sugestie pomogą trafnie określić kluczowe problemy oraz wyznaczyć właściwe wyzwania i cele rozwojowe w zakresie obsługi klienta.

Badanie polega na wypełnieniu anonimowej ankiety dostępnej w dniach od 30 października do 27 listopada 2017 r. pod adresem: www.ankieta.lublin.uw.gov.pl.

Istnieje także możliwość wypełnienia ankiety w formie papierowej w siedzibie Urzędu przy ul. Spokojnej 4 w Lublinie, jak i w Delegaturach LUW w Białej Podlaskiej, Chełmie i Zamościu.

Z góry dziękujemy za wszystkie opinie, które zechcecie Państwo nam przekazać w ramach badania.

1. Program badania satysfakcji klienta Lubelskiego Urzędu Wojewódzkiego w Lublinie.
2. Ankieta satysfakcji klienta.

Źródło: www.lublin.uw.gov.pl

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Top