W dniu dzisiejszym tj. 13 czerwca 2017 roku na BIP UG Zamość ukazało się ogłoszenie z ofertą pracy w tutejszym urzędzie. Chętni posiadający wymagane kwalifikacje mogą aplikować na stanowisko (cały etat), którego pełna nazwa brzmi: pracownik ds. gospodarki nieruchomościami w Referacie Gospodarki Gruntami i Ochrony Środowiska Urzędu Gminy Zamość.
Wymagania związane ze stanowiskiem:
Do konkursu może przystąpić osoba, która spełnia następujące kryteria:
Wymagania niezbędne:
1) obywatelstwo polskie lub spełnienie wymagań określonych w art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (t.j.: Dz. U. z 2016r. poz.902)
2) wykształcenie wyższe: administracyjne, prawnicze lub geodezyjne,
3) co najmniej trzyletni staż pracy w administracji samorządowej,
4) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
5) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo umyślne, ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
6) nieposzlakowana opinia,
7) wymagana wiedza z zakresu:
a) znajomość zasad funkcjonowania samorządu terytorialnego, przepisów prawa z nim
związanych oraz przepisów związanych z czynnościami wykonyanymi na stanowisku pracy a w szczególności:
– ustawy o samorządzie gminnym,
– ustawy o pracownikach samorządowych,
– ustawy o gospodarce nieruchomościami,
– ustawy kodeks postępowania administracyjnego,
– ustawy prawo geodezyjne i kartograficzne,
– ustawy o kształtowaniu ustroju rolnego,
– ustawy o zagospodarowaniu wspólnot gruntowych,
– ustawy o dostępie do informacji publicznej,
b) umiejętność czytania map i orientacji w terenie.
Wymagania dodatkowe:
1) umiejętność korzystania z przepisów prawa szczególnie z zakresu gospodarki gruntami oraz rozgraniczeń nieruchomości,
2) umiejętność obsługi komputera w zakresie MS Office, Word, Exel, korzystania z informacji dostępnych na stronach internetowych prowadzonych przez Gminę Zamość i Powiat Zamojski związanych z zakresem obowiązków wykonywanych na stanowisku pracy,
3) wysoka odporność na stres i działanie pod presją czasu, wysoka kultura osobista, sumienność, kreatywność, umiejętność rozwiązywania problemów i podejmowania decyzji, umiejętność pracy w zespole, rzeczowość, komunikatywność,
4. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku obejmuje w szczególności:
- prowadzenie spraw związanych ze sprzedażą, oddaniem w użytkowanie wieczyste nieruchomości stanowiących własność gminy, zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy o gospodarce nieruchomościami, kodeksu cywilnego, uchwały Rady Gminy w sprawie zasad nabywania, zbywania, obciążania nieruchomości oraz ich wydzierżawiania lub najmu na okres dłuższy niż 3 lata,
- prowadzenie całości spraw dotyczących oddania nieruchomości gminnych w trwały zarząd, najem, dzierżawę, użyczenie,
- naliczanie opłat rocznych z tytułu użytkowania nieruchomości i udzielanie bonifikat,
- wykonywanie prawa pierwokupu – sporządzanie projektu zarządzenia wójta w sprawie rezygnacji bądź korzystania przez gminę z prawa pierwokupu,
- opracowywanie projektów uchwal Rady Gminy w sprawie zasad gospodarowania nieruchomościami gminnymi,
- prowadzenie pełnej ewidencji nieruchomości gminnych,
- prowadzenie spraw związanych z opracowywaniem planu wykorzystania gminnych zasobów nieruchomości stosownie z zapisem ustawy o gospodarce nieruchomościami,
- prowadzenie spraw dotyczących komunalizacji mienia w gminie,
- sporządzanie corocznej informacji o stanie mienia komunalnego obejmującej zakres realizowanych zadań,
- występowanie z wnioskiem o założenie i wprowadzenie zmian w księgach wieczystych prowadzonych dla nieruchomości gminnych,
- prowadzenie spraw związanych z zamianą gruntów stanowiących własność gminy a osobami fizycznymi i prawnymi,
- prowadzenie spraw z zakresu rozgraniczeń nieruchomości,
- występowanie do starosty z wnioskiem o wywłaszczenie nieruchomości przeznaczonych w planie zagospodarowania przestrzennego na cele publiczne,
- realizacja zapisów ustawy z dnia 4 marca 2010r. o infrastrukturze informacji przestrzennej, w odniesieniu do zakresu spraw realizowanych na stanowisku pracy,
- prowadzenie spraw z zakresu dziedziczenia majątku przez gminę jako spadkobiercę,
5. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
1) zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy – 8 godzin na dobę (40 godzin tygodniowo)
2) w przypadku obowiązku odbycia służby przygotowawczej pierwsza umowa o pracę na czas określony do 6 miesięcy,
3) praca w siedzibie urzędu gminy,
4) praca przy komputerze,
5) wyjazdy służbowe.
6. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Zamość, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi mniej niż 6%
7. Wymagane dokumenty i oświadczenia:
1) życiorys (CV) z uwzględnieniem dokładnego przebiegu nauki i stażu pracy,
2) list motywacyjny,
3) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i staż pracy
4) kwestionariusz osobowy,
5) inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
6) oświadczenie o braku prawomocnego skazania wyrokiem sądu za umyślne
przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego i umyślne przestępstwo skarbowe,
7) oświadczenie, że kandydat posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
8) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
9) kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku, gdy wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszeniu o naborze jest niższy niż 6 %.
8. Miejsce i termin złożenia dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym osobiście w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Gminy Zamość pok. 1 lub drogą pocztową na adres: Urząd Gminy Zamość ul. Peowiaków 92, 22-400 Zamość
– z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko pracownika ds gospodarki nieruchomościami w Referacie Gospodarki Gruntami i Ochrony Środowiska” w terminie do dnia 27 czerwca 2017 r. do godz. 15.30 (decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu).
9. Inne informacje:
– Aplikacje, które nie spełniają wymogów formalnych, niekompletne oraz przesłane po terminie nie będą rozpatrywane.
– Osoby, które spełnią wymagania formalne określone w ogłoszeniu i zakwalifikują się do dalszego postępowania, będą informowane telefonicznie bądź pisemnie o rodzaju techniki naboru, która zostanie zastosowana oraz o terminie i miejscu przeprowadzenia dalszego etapu naboru.
– Osoby, których oferty zostaną odrzucone nie będą powiadamiane.
– Informacje związane z procedurą naboru udzielane będą w dniach i godzinach pracy Urzędu pod numerem (84) 639-29-59 w. 51
– Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej http://ugzamosc.bip.lubelskie.pl/ oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Zamość
Źródło: ugzamosc.bip.lubelskie.pl