Urząd Gminy Zamość wzmacnia kadry

W dniu dzisiejszym tj. 13 czerwca 2017 roku na BIP UG Zamość ukazało się ogłoszenie z ofertą pracy w tutejszym urzędzie. Chętni posiadający wymagane kwalifikacje mogą aplikować na stanowisko (cały etat), którego pełna nazwa brzmi: pracownik  ds. gospodarki nieruchomościami w Referacie Gospodarki Gruntami i Ochrony Środowiska Urzędu Gminy Zamość.

Wymagania związane ze stanowiskiem:

Do konkursu może przystąpić osoba, która spełnia następujące kryteria:

Wymagania niezbędne:

1)      obywatelstwo polskie lub spełnienie wymagań określonych  w art. 11 ust. 2 i 3 ustawy  z dnia 21  listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (t.j.: Dz. U. z 2016r. poz.902)

2)      wykształcenie wyższe: administracyjne, prawnicze lub geodezyjne,

3)      co najmniej trzyletni staż pracy w administracji samorządowej,

4)      pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

5)      brak skazania  prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo umyślne, ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

6)      nieposzlakowana opinia,

7)      wymagana wiedza z zakresu:

a) znajomość zasad funkcjonowania samorządu terytorialnego, przepisów prawa z nim

                związanych oraz przepisów związanych z czynnościami wykonyanymi na stanowisku pracy a w szczególności:

– ustawy o samorządzie gminnym,

– ustawy o pracownikach samorządowych,

– ustawy o gospodarce nieruchomościami,

– ustawy kodeks postępowania administracyjnego,

–  ustawy prawo geodezyjne i kartograficzne,

– ustawy o kształtowaniu ustroju rolnego,

– ustawy o zagospodarowaniu wspólnot gruntowych,

– ustawy o dostępie do informacji publicznej,

b) umiejętność czytania map i orientacji w terenie.

Wymagania dodatkowe:

1)      umiejętność korzystania z przepisów prawa szczególnie z zakresu gospodarki gruntami oraz rozgraniczeń nieruchomości,

2)      umiejętność    obsługi   komputera  w  zakresie  MS  Office, Word, Exel, korzystania z informacji dostępnych na stronach internetowych prowadzonych przez Gminę Zamość i Powiat Zamojski związanych z zakresem obowiązków wykonywanych na stanowisku pracy,

3)      wysoka odporność na stres i działanie pod presją czasu, wysoka kultura osobista, sumienność, kreatywność, umiejętność rozwiązywania problemów i podejmowania decyzji, umiejętność pracy w zespole, rzeczowość, komunikatywność,

4. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku obejmuje w szczególności:

  1. prowadzenie spraw związanych ze sprzedażą, oddaniem w użytkowanie wieczyste nieruchomości stanowiących własność gminy, zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy o gospodarce nieruchomościami, kodeksu cywilnego, uchwały Rady Gminy w sprawie zasad nabywania, zbywania, obciążania nieruchomości oraz ich wydzierżawiania lub najmu na okres dłuższy niż 3 lata,
  2. prowadzenie całości spraw dotyczących oddania nieruchomości gminnych w trwały zarząd, najem, dzierżawę, użyczenie,
  3. naliczanie opłat rocznych z tytułu użytkowania nieruchomości i udzielanie bonifikat,
  4. wykonywanie prawa pierwokupu – sporządzanie projektu zarządzenia wójta w sprawie rezygnacji bądź korzystania przez gminę z prawa pierwokupu,
  5. opracowywanie projektów uchwal Rady Gminy w sprawie zasad gospodarowania nieruchomościami gminnymi,
  6. prowadzenie pełnej ewidencji nieruchomości gminnych,
  7. prowadzenie spraw związanych z opracowywaniem planu wykorzystania gminnych zasobów nieruchomości stosownie z zapisem ustawy o gospodarce nieruchomościami,
  8. prowadzenie spraw dotyczących komunalizacji mienia w gminie,
  9. sporządzanie corocznej informacji o stanie mienia komunalnego obejmującej zakres realizowanych zadań,
  10. występowanie z wnioskiem o założenie i wprowadzenie zmian w księgach wieczystych prowadzonych dla nieruchomości gminnych,
  11. prowadzenie spraw związanych z zamianą gruntów stanowiących własność gminy a osobami fizycznymi i prawnymi,
  12. prowadzenie spraw z zakresu rozgraniczeń nieruchomości,
  13. występowanie do starosty z wnioskiem o wywłaszczenie nieruchomości przeznaczonych w planie zagospodarowania przestrzennego na cele publiczne,
  14. realizacja zapisów ustawy z dnia 4 marca 2010r. o infrastrukturze informacji przestrzennej, w odniesieniu do zakresu spraw realizowanych na stanowisku pracy,
  15. prowadzenie spraw z zakresu dziedziczenia majątku przez gminę jako spadkobiercę,

 

5. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:

1)      zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy – 8 godzin na dobę (40 godzin tygodniowo)

2)      w przypadku obowiązku odbycia służby przygotowawczej pierwsza umowa o pracę na czas określony do 6 miesięcy,

3)      praca w siedzibie  urzędu gminy,

4)      praca przy komputerze,

5)      wyjazdy służbowe.

6. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Zamość, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi mniej niż 6%

7. Wymagane dokumenty i oświadczenia:

1)   życiorys (CV) z uwzględnieniem dokładnego przebiegu nauki i  stażu pracy,

2)   list motywacyjny,

3)   kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i staż pracy

4)   kwestionariusz osobowy,

5)   inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,

6)   oświadczenie o braku prawomocnego skazania wyrokiem sądu za umyślne
przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego i umyślne przestępstwo skarbowe,

7)   oświadczenie, że kandydat posiada pełną zdolność do czynności prawnych  oraz korzysta z pełni praw publicznych,

8)   oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,

9)   kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku, gdy wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszeniu o naborze jest niższy niż 6 %.

8. Miejsce i termin złożenia dokumentów:

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach z  podanym adresem zwrotnym osobiście w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Gminy Zamość pok. 1 lub drogą pocztową na adres:  Urząd Gminy Zamość ul. Peowiaków 92, 22-400 Zamość

–  z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko pracownika  ds gospodarki nieruchomościami w Referacie  Gospodarki Gruntami i Ochrony Środowiska” w  terminie do dnia 27 czerwca 2017 r. do godz. 15.30 (decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu).

9. Inne informacje:

– Aplikacje, które nie spełniają wymogów formalnych, niekompletne oraz przesłane po terminie nie będą rozpatrywane.

– Osoby, które spełnią wymagania formalne  określone w  ogłoszeniu  i zakwalifikują się do dalszego postępowania,  będą informowane telefonicznie bądź pisemnie o rodzaju techniki naboru, która zostanie zastosowana  oraz o terminie i miejscu przeprowadzenia dalszego etapu naboru.

 – Osoby, których oferty zostaną odrzucone nie będą powiadamiane.

– Informacje związane z procedurą  naboru udzielane będą w dniach i godzinach pracy Urzędu pod numerem  (84) 639-29-59 w. 51

– Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej http://ugzamosc.bip.lubelskie.pl/ oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Zamość

Źródło: ugzamosc.bip.lubelskie.pl

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Top